Voorstelrondje

Wie schrijft deze site?

activatie copywriter Tim den HeijerTim den Heijer: copywriter, creative director, Neerlandicus, taalkundige en persuasion junky. Digitale en analoge teksten en concepten sinds 1997. Schrijver van de Act Factor: hoe opMERKelijke activatie mensen in beweging krijgt.

Ervaring

Ik ontwikkelde concepten, gaf taaladvies en schreef teksten voor o.a. IKEA, P&G, Heineken, Coca-Cola, Albert Heijn, Schiphol, M&M’s, Belastingdienst, HEMA, LOI, FrieslandCampina, Chocomel, La Place, Heinz, IBM, American Express, KPN, Bruna, Tele2, Centerparcs, Ministeries van BuZa en BiZa, KWF Kankerbestrijding, Orange Babies, NS en Nutricia. Doe dat nog steeds voor veel van die organisaties bij De Combinatie van Factoren, 10 keer uitgeroepen tot beste actiemarketing bureau van Nederland. Werkte daarvoor o.a. bij Ogilvy. 3 x jurylid Esprix. Prijzen en nominaties: o.a. San Accent, Dagbladgoud, New York Festivals, Epica, ADC New York, Cannes Lions, Esprix, Eurobest.

En verder …

Ik werd geboren in Den Haag, studeerde in Leiden, woon en werk in Amsterdam. Gastcolumnist bij publicaties over marketing, reclame en communicatie als Marketingfacts, Fonk en binnenkort Promz. En vorm al 10 jaar een creatief team met Deborah Bosboom.

The creative persuader

Sinds kort heb ik ook een Engelstalige site. Kortere blogposts, gekoppeld aan statements die ik op Instagram post. Weet je wat, kijk anders zelf even opĀ thecreativepersuader.com!